صفحه اصلی » خدمات » طراحی و اجرا

طراحی و اجرا

تعداد بازدید: 0 بازدید
نویسنده: PGR2
زمان انتشار: ۹۸/۰۷/۱۸

شرکت پارس گرانیت رفسنجان جهت رفاه حال مشتریان و به خاطر درخواست های مکرر امکان طراحی و اجرای محوطه ها ،پارک ها و ،پیاده روها را به بهترین نحوه ممکن فراهم آورده است .
محوطه سازی به یک جای خاص محدود نمی شود و هر فضایی که دارای چشم انداز باشد و به نوعی در مسیر عبور و مرور قرار بگیرد، برای ساخت محوطه مناسب است.. قطعا هر چه قدرمصالح زیبا و با کیفیت تری کار شود به زیبایی و دلنشینی فضای منزل یا محل مورد نظر شما می افزاید یک فضای زیبا می توانید جذابیت زیادی برای ساکنان و عابران به ارمغان بیاورید
یکی از دلایل مهمی که برخی از پروژه ها با شکست مواجه می شوند یا به نتیجه رضایت بخش دست پیدا نمی کنند، عدم توجه دقیق به این مرحله از کارمی باشد( بررسی محل) شامل مواردی چون وضعیت آب و هوایی منطقه، جمع آوری اطلاعات درباره گونه های گیاهی منطقه مورد نظر، جهت وزش باد، بررسی وضعیت خاک، وضعیت آب، نوع آبیاری و … می شود که محصولات پارس گرانیت سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف را دارا می باشد.
تنوع بالای محصولات این شرکت از لحاظ طرح ، رنگ،ابعاد طراحی محوطه های شما راآسانتر و زیبا تر می کند به خصوص استفاده از سنگ های (نیچر،واش بتن،جدول، پله و انواع رستیک جلوه ای صد چندان به فضای مورد نظر شما خواهد داد.

پر بازدید ترین مقالات

موزاییک و عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آن(بخش اول)


زمان انتشار: ۹۸/۰۸/۲۰

موزاییک و عوامل تاثیرگذار بر کیفیت آن(بخش دوم)


زمان انتشار: ۹۸/۰۸/۲۸

موزاییک و عوامل تاثیر گذار بر کیفیت آن(بخش سوم)


زمان انتشار: ۹۸/۰۹/۰۷

موزاییک و عوامل تاثیر گذار بر کیفیت آن(بخش چهارم)


زمان انتشار: ۹۸/۰۹/۱۴